מקסימום, נהיה גם בריאים - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

 

שאלתם פעם את עצמכם מדוע תזונה המבוססת על פירות וירקות נחשבת בעיני רבים כתזונה קיצונית?

אחת הטענות ששומעים לעיתים קרובות, כנגד הבריאות הטבעית היא:
"זה לא נורמלי לחיות אורח חיים המבוסס על פירות וירקות." אך כשהטוענים אמרות אלו שומעים על אדם, אשר עבר ניתוח לקיצור קיבה, הדבר נשמע נורמלי לחלוטין. אחרי הכל, הניתוח נעשה בבית חולים, אצל פרופסור מומחה בתחומו. אם נעצור לרגע ונתבונן על החיים וההרגלים שלנו – נמצא הרבה דברים, שבמהותם הם קיצוניים, אך בעיני הכלל נחשבים "נורמלים" לחלוטין. נוכל גם למצוא את ההפך הגמור, דברים נורמלים הנחשבים הקיצוניים.

ד"ר הרברט שלטון, שהיה מגדולי החלוצים של הבריאות הטבעית, כתב על זה כך:
"…ישנו תנאי אחד לא מוצהר שאיתו פונה האדם המתורבת אל הרופא שלו. והוא, שאדם מוכן לעשות הכל, ושיעשו לו הכל. גם אם זה אומר שיפתחו לו את הבטן ויסירו או יקצרו איברים מגופו החי .. האדם גם מוכן לסבול כל אי נוחות שהניתוח או התרופות יביאו עליו. כל זאת בתנאי, שלא מציבים לו הגבלות על אותם הרגלים שיצרו לו את המחלות ומשמרות אותם."

כאשר אנו בוחנים בין השורות את כתביו של שלטון, נוכל לגלות שהפיכת אורח החיים הלא בריא בעידן בו אנו חיים לשגרה, גרמה לאנושות כולה למצוא פתרונות מיידיים לבעיות שהיא יצרה, מתוך קבלה מוחלטת ששגרת החיים החדשה היא ברירת המחדל. זה נכון, הדרך שבה אנו רגילים לחיות מרגישה נורמלית, אבל מה המשמעות של "נורמלי"? האם העובדה שהרבה אנשים פועלים באופן מסוים גורם לנו לרצות ליישר קו? התשובה לכך חיובית. יש בנו יסוד עדרי ואנו מחפשים את קבוצת השווים. אנחנו מקבלים כוח, תחושת ביטחון ושייכות כשאנחנו חלק מקהילה. בוודאי אם היא אידיאולוגית. זה הבסיס לרצון להיות חלק.
אז מה אם לחלקנו תזונה טבעית, שבעיקרה כוללת פירות וירקות נשמעת כמו אורח חיים "קיצוני" ביחס לאופן בו גדלנו? אם האדם מוכן לסבול כל אי נוחות בשביל הבריאות, משמע שיש לנו את היכולת לסבול אי נוחות זמנית!

אולי כן כדאי לנו לנסות אורח חיים חדש, אפילו אם הוא נתפס כקיצוני לדעת כלל
החברה. מה אם ניתן צ'אנס לחוות על בשרנו בריאות טבעית? מקסימום נהיה גם
בריאים

 

נהנת מהתכנים?
למדת משהו חדש?

נהנת מהתכנים?
למדת משהו חדש?

אילמה יכולה לעזור במגוון תחומים!
* פרטים על מסלולי הלימוד https://bit.ly/3MYafRk
* סדנאות ניקוי https://bit.ly/37ybjME
*ייעוץ אישי בתחום הבריאות הטבעית https://bit.ly/3FAT0D1
*ייעוץ אישי ברפואת הנפש בדרך היהדות https://bit.ly/3l9Sfrr

המידע המוצג לעיל הוא מידע כללי בלבד המכיל עצות לשיפור אורח החיים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/ או חוות דעת רפואית.
המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן