אתר שומר שבת

אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

אתר זה שומר שבת, אנא נסו להיכנס לאתר לאחר כחצי שעה בצאת השבת או החג

צוות אילמה.

עדויות מהקליניקה וסיפורי בוגרים - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

בוגרים מספרים

יציאה ממעגל החולי

“לחץ הדם התאזן והכדורים נעלמו מחיי”

“ידעתי שבעזרת תזונה נכונה אוכל במעט להקל על התהליך שאני עוברת. אבל לא שיערתי בחלומותיי הורודים ביותר שסדנת ‘דרך התזונה’ תתרום לי כל כך עד כדי שינוי פנימי ומהותי.

בסוף הסדנא הרגשתי כי היא היוותה עבורי “שער” לחיים מחודשים. סבלתי מלחץ דם גבוה מאז שנת 2001 והייתי מטופלת בכדורים.

היום לחץ הדם התאזן ולשמחתי הכדורים נעלמו מחיי. בנוסף, רזיתי והשינה שלי טובה יותר.

היום אני עומדת על שתי רגליי מחוזקת מתמיד”

(שושי אבידן)

“הסוכרת עברה לגמרי אחרי 20 שנה”

“סבלתי מסוכרת במשך 20 שנה והמליצו לי כבר על כדורים, אך הבנתי שאני חייבת לעשות משהו בנידון וכיום אני אוכלת פירות בבוקר ובזכות העקרונות של הבריאות הטבעית, הסוכרת שלי עברה לגמרי!!!

היום אני מכינה לי שייקים עם פירות וירוקים ואני מרגישה מצוין!

אומרים לי שעור הפנים שלי נראה מדהים וגם רזיתי 9 ק”ג לאחר הסדנא, אחרי שאף פעם לא הצלחתי להפחית במשקל”

(חנה פיקאר)

“מיגרנות של שנים עברו תוך חודש אחד”

מגיל צעיר סבלתי מבעיות בריאותיות רבות, ממיגרנות מאוד קשות שהגיעו לתדירות שבועית, סחרחורות קבועות, ציסטות, מעי רגיז וצרבות, כאבי מפרקים בכתפיים ובאצבעות הידיים, תת-פעילות בלוטת התריס (נטלתי כדורים במשך 20 שנה), בעיות קשב וריכוז, בעיות נשיות, חולשה ועייפות מאוד גדולה ועוד. במשך השנים הרבות לכל בעיה לקחתי כדורים, משחות וכו’. ואז, בגיל 49 חליתי בסרטן – עברתי ניתוח וטיפול כימותרפי אחד שכמעט מתתי ממנו והתנגדתי להמשך. רק אז שיניתי את החשיבה, הבנתי שכל הבעיות הבריאותיות שהיו לי הן תמרורי אזהרה של הגוף וצריך לעצור ולשנות את הרגלי החיים ולא לחכות כמוני עד למחלה הקשה.

התחלתי לחקור את נושא הריפוי הטבעי לגוף ולנפש והגעתי לשיטת הבריאות הטבעית של הרב יובל הכהן אשרוב, ומכאן התחיל הריפוי… סור מרע ועשה טוב, שיניתי את הרגלי החיים שהביאו למחלות, נתתי לגוף את התנאים הטבעיים שהוא צריך לריפוי ואכן הריפוי הגיע. כל הבעיות הבריאותיות שמהן סבלתי נעלמו כלא היו. דרך אגב, המיגרנות והסחרחורות עברו בתוך חודש אחד בלבד. כמובן שבנוסף לשינוי התזונה צריך לשאוף לשלווה נפשית, כי הלחץ והמתח גורמים למערכות בגוף לתפקד בצורה לא טובה, דבר שגורם אף הוא למחלות. לימודי עין הבדולח גרמו לי לראות את המציאות בצורה אחרת ולהבין שאנחנו צוברים רעלים רגשיים מיום שנולדנו וכדי להבריא צריך גם את הרעלים האלה לנקות. אז ניקיתי..המהפך הבריאותי גוף ונפש שעשיתי, גרם לי לחזור לכוחות ולאנרגיות של גיל 20. חיות , חיוניות, ערנות וריכוז כל היום כולל שינה נהדרת בלילה. עם עובדות כאלה אי אפשר להתווכח

(מליה גבזו)

“לא הייתי עוברת לילה בלי משכך כאבים וכיום אני ללא תרופות”

“לפני הסדנא הייתי אוכלת הכל: עוגות, פיצוחים וסוכר לבן והיום אני אוכלת תזונה טבעונית, בזכות התזונה המאוזנת לא היה לי יותר התקפים של הליקובקטר פילורי.

היו לי כאבי גב קשים ולא הייתי מצליחה לעבור לילה אחד בלי לקחת כדורים משככי כאבים. היום אני בלי משככי כאבים וגם רזיתי 5 ק”ג”

(רחל לוי)

“נתתם לי את החיים שלי בחזרה”

“תודה שנתתם לי את החיים שלי בחזרה, בריאות טבעית ועין הבדולח חוללו שינוי שאין כמותו, אסטמה של שנים שהייתה מלווה בסטרואידים חלפה כלא היתה, רגישות יתר התאזנה ,כל רובד בחיי השתפר .

חזרתי להיות מאושרת , מהדברים הקטנים..

הצמצום עושה לי טוב.”

“אם עשיתי צעד נכון ונבון בחיי זוהי הלמידה במכללת אלימה באור הגנוז. חברותיי ובני משפחתי יודעים על הרקע הבריאותי בו הייתי נתונה, על המצב הנפשי על חוסר הרצון להמשיך את חיי כפי שחשבתי לפני כשנה וחצי.בורא עולם שלח לי “מלאכית”- חברה טובה שהציעה לי לבוא ליום פתוח באור הגנוז. שמעתי את הרב יובל שליט”א, ואת הרב רוזנטל שליט”א ואת כל האנשים הטובים שבורא עולם זימן לי אותם.

לא עצמתי עין מאותו היום עד אשר נרשמתי למקום הנפלא והקסום הזה. השבח לבורא עולם מיום ליום אני מבריאה וטוב ליבי בכל.
רופא המשפחה שלי של:” מה עשית שבתקופה קצרה יחסית חל שינוי עצום”? לחץ הדם היה גבוה עד מאוד, כדורים בכמויות מרוב גווני וסוגי הכדורים לא ידעתי לאיזו מחלה ובכלל למה לשייך כל כמוסה.היום אני מודה לבורא עולם על שגמלני טוב.ולכם אנשים מקסימים שהארתם את חיי”

(השם שמור במערכת)

קליניקה משגשגת

תלמידים מספרים על אילמה

“תודה לכם על כלי מדוייק גאוני שיטתי אמיתי ועובד קלינית” הילה בן חמו

“אילמה זה לא עוד שיטה שהמציאו. לא עוד קלישאה. אילמה זה אמת”

“אילמה מלמדת אותך לטפל בעצמך ובאחרים במקביל בגוף ובנפש, בשונה מלימודים אחרים, שמתייחסים לגוף בפני עצמו ולנפש בפני עצמה”

“פשוט מכללה מצויינת. תרמתם לי המון, הלימודים שווים כל שקל” ליבנת סיטבון

“חוויה מכוננת. עשיתי שינוי משמעותי ביותר בחיי, הבריאות שלי השתפרה פלאים”

“חידדתי את ההבנה עד כמה אנחנו יכולים להשפיע על מהלכי חיינו” תלמה אצילי

סיפורים מהקליניקה

“התוצאה הכי משמחת מבחינתי זה שאני מעבירה את הידע הנשגב לאנשי היוגה שמתרגלים אצלי ובכלל לכל הסביבה שלי ובמיוחד למשפחתי. יש לי כבר בערך 40 אנשים בתהליך של ניקוי וריפוי” ליזה יוגה

“בקליניקה אני מטפלת בנשים ומשלבת את טיפולי הבריאות טבעית ורואה את פלאי הבריאה”

“אשמח לשתף קצת בפלאים שראיתי בקליניקה שלי בזכותכם:
אני עושה עם המטופלים את שיטת עין הבדולח. ובכל פעם זה מדהים אותי מחדש…מטופלת בת 85 שהיה בה סוג של נרגנות והרבה כעס, לפני כשנה פלוס בעלה נפטר ונוסף לרגשות הקשים גם צער גדול. הגיעה בגלל רשימת מחלות ותרופות פיברומיאלגיה דיכאון חרדה סוכרת כאבי ראש ועוד… כיום-בריאה ושמחה ללא תרופות מדברת בשפה אחרת לגמרי והילדים שלה שמחים סביבה”

“מטופלת פוריות שבעברה היה הריון כימי- ולא הצליחה להכנס להריון.היה בה פחד גדול.עשתה עין הבדולח ונכנסה תוך חודשיים להריון.”

“מטופלת אם לילד בן 15 עם עבר של סרטן שד. חוששת שיחזור (הגיעה בגלל כאב בשד השני)הילד עזב את ספסל הלימודים והיא לא יודעת איפה מסתובב. עשתה עין הבדולח. (חיזקנו שמחה בבית דרך-יצירת מסגרת משפחתית דרך ארוחות משותפות משחקי קופסא) מצאנו מה המוטיבציה שלו לנהוג כך,מה מרוויח מהעדרות מהבית, הצליחה להגיע אל הילד אחרי עבודה של עין הבדולח” הילה בן חמו

התפתחות אישית

“הדבר החשוב ביותר שעין הבדולח השפיע עלי כאמא, כבת זוג כמטפלת. חיבר לי קצוות (חיבורים שמה שקורה בעולם הגשמי קורה בעולם הרוחני ואין הבדל! החוקים הם אותם חוקים-בשבילי זה היה חידוש שלווה בהרבה התרגשות) המקום הזה בו אני צריכה לחיות באמת כמי שאני. חיזוק האמונה.מציאת הטוב דווקא בחסרון-כי החסרון מעיד על הרצון. והפלא הגדול-שרצון הוא בר-שינוי. להשתדל ולחתור כל הזמן להשתדלות בעולם העשייה -להיות במקום הרגיש הזה שבו כל תנועה שלך-נובעת מהנפש” (השם שמור במערכת)

 

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן