התבוננות באש הפנימית - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

 

התבוננות באש הפנימית - מרכז אילמה

התבוננות באש הפנימית

הקשר בין האש הפנימית לעולם החיצוני

לא בכדי קוראים לדור הנוכחי “דור האינסטנט”, החיים הפכו להיות מרוץ, מרוץ אחרי כסף וקריירה, מרוץ אחרי החיים, להספיק כמה שיותר וכל תפאורת השפע מסביב מקנה לנו את כל התנאים להיות בסטרס ולרוץ אחרי משהו, גם אנחנו בטבענו האנשים הכי רגועים בעולם.

נתחיל מתעשיית המזון שמייצרת ללא הפסקה מאכלים מעובדים בעלי ריחות וצבעים מגרים ועד לתעשיות התרופות שמייצרים תרופות להנציח את החולי. כבר שכחנו מה זה להתמודד, מה זה לתת לגוף לרפא את עצמו, הכל זמין ונגיש ואפשר ברגע אחד לבחור לקחת איזה “אקמול” שירגיע לנו את המערכות. העולם נהיה כדור אש אחד גדול, השפע והקידמה לא מניחים לנו ולא כולם זוכים לבחור להישאר מאחור ולהתחבר לטבע ולמהות. אנשים מחוברים לנייד ולמחשב כמו אל אינפוזיה, מחפשים להיות מקושרים בכל רגע נתון עם כל אינפורמציה אפשרית, מכורים לחדשות, יוצרים קשרים וירטואליים אשלייתים ובפנים מרגישים בודדים, לבד. האש של העולם החיצוני וכל מה שהיא מביאה עימה מעוררת בתוכנו את האש הפנימית אך אם לא נדע לעצור ולהתבונן רגע על המציאות שמסביבנו אז האש הזו עלולה להיות הרסנית.

 

החיבור של וירוס הקורונה עם האש של העולם

ברפואה הטבעית אנו יודעים כי אדם חולה, בין אם במחלה אקוטית או בין אם במחלה כרונית, צריך לתת לגוף ולנפש שלו מנוחה, לרוב לאחר המנוחה , האדם עובר איזה שיעור או מגיע לאיזו תובנה. הרי לא סתם “המחלה” הגיעה לפתחו, כי אם לעוררו לאיזשהו מהלך לא תקין שהוא עושה בחייו. השורש של כל המחלות זה רעלים, אך גם לרעלים הללו יש מקור, זה יכול להיות בגלל עישון סיגריות, חוסר מנוחה, לחץ נפשי, חוסר תנועה, זיהום אויר וברובד הרגשי , רעלים יכולים להיווצר מרגשות עכורים, כגון: קינאה, שנאה, כעס, עצבות ודכדוך.

כך גם בתקופה הזו, האש של העולם בערה, העולם החל להיות חולה, הרדיפה אחר תענוגות, התמכרויות, ריגושים וכו’. בורא עולם עשה חסד גדול עם העולם, כשם שאדם שחולה זקוק למנוחה על מנת להחלים ולהתרפא, כך גם בורא עולם, עצר את העולם וכפה עלינו מציאות של מנוחה, של עצירה והתבוננות. המטרה שהעולם יהיה בריא יותר, מאוחד יותר ושלם יותר. אם רק נשכיל נוכל להשתמש בימים הללו להתבוננות פנימה, לחשבון נפש, ליצירת רגשות חיוביים, רגשות של אחדות, שלום ואהבה.

הקשר בין האש הפנימית לעולם החיצוני

להדליק את המדורה הפנימית בל”ג בעומר

בל”ג בעומר הקרוב לא כולם יוכלו להדליק מדורות בחוץ, אך את המדורה הפנימית כן נוכל. אפשר להשתמש בכוח של האש ליצירת כוח רצון פנימי לשינוי ולהתבוננות פנימה. לזכור לרגע אחד, שבידינו הכוח לבחור ואולי כדאי אחרת. הקורונה הגיעה לעולם באופן קולקטיבי שנוגע בכל אחד ואחת, לכולנו יש קשר מהותי עם מה שקורה בעולם. להדליק את המדורה הפנימית משמע, לאפשר לעצמנו מחשבות אחרות, מחשבות של אחדות ושלום. השתמשו ביום המיוחד והמאיר של ל”ג בעומר לעבודה פנימית.

קחו דף ועט והתבוננו פנימה לחייכם האישיים ושאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

האם האש מכלה אתכם או מקדמת אתכם?

באילו מקומות בחייכם אתם מרגישים שהאש שורפת ובאילו מקומות היא מקדמת?

האם רצתם מהר מידי או בקצב שתואם את היכולות שלכם?

האם עצרתם רגע להתבונן במציאות וראיתם אותה כפי שהיא באמת או שמא הרגשות השליליים ניתבו אתכם למקומות אפלים וחשוכים?

זכרו שאתם יכולים לבחור לחיות את החיים שהייתם מייחלים לעצמכם, זו הזכות שלכם לבחור מה לאכול, איפה לגור, באילו מילים להשתמש, אילו מחשבות אתם רוצים לייצר ומי האנשים שהייתם רוצים שיקיפו אתכם.

אתם ראויים להרגיש טוב ולחיות טוב ולהאיר את האור של המדורה הפנימית שלכם החוצה אל העולם.

נהנת מהתכנים?
למדת משהו חדש?

זה הזמן להצטרף למהפכת ה"בריאות הטבעית"
ולהרשם לשנת הלימודים הקרובה של "אילמה"- https://bit.ly/3s8qS4F

המידע המוצג לעיל הוא מידע כללי בלבד המכיל עצות לשיפור אורח החיים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/ או חוות דעת רפואית.
המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

 

המדריך הבריא לחורף חזק ושמח לכל המשפחה – מיוחד לתקופת המלחמה מבית אילמה

החורף כבר כאן מזמן ומזג האוויר הקריר משאיר לכולנו הרבה יותר זמן בבית. תוסיפו לזה את תקופת המלחמה, חוסר הוודאות, הדאגות ממה יהיה תקנחו באכילה רגשית ומנחמת- וקיבתלם מתכון לחורף מעניין ומאתגר…        ...

קרא עוד »

5 עצות טובות ופשוטות שיעזרו לכם לחזק את כוחות החיים בתקופת המלחמה

ריכזנו לכם כאן במאמר 5 עצות טובות שיעזרו לכם לחזק את כוחות החיים בתקופת המלחמה:

קרא עוד »

5 עצות טובות שיעזרו לכם לסיים את השנה בבריאות גופנית ורגשית

בין אם אתם טיפוסים של סוף או של התחלה - ראש השנה הוא החג שלכם 🙂

קרא עוד »

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן