האמת על החיידקים - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

כל האמת על חיידקים

הרפואה הקונבנציונלית רואים את מרכז הכובד של המחלות בגורמים חיצוניים ונוהגים לרוב להאשים את “החיידקים” בהופעת המחלות השונות, הם מייחסים חשיבות יתר וכוח עצום ליצורים הזעירים הללו בטענה שחדירתם לגוף בריא עלולה לגרום למחלה איומה. אנשים בדורנו אחוזי חרדה לחייהם עקב קיומם של החיידקים וזוהי טעות גדולה לחשוב כך.

גוף האדם תמיד מלא בחיידקים והם ממלאים תפקיד חשוב בפעולות הגוף ובייחוד בתהליכי ההפרדה. תהליכי הרס ובנייה מתרחשים כל הזמן בגופנו, בין אם אנו ישנים ובין אם אנו ערים, בין ביום ובין בלילה.

הטבע משתמש תמיד בחיידקים לשם הפרדת יצור מת ליסודותיו הפשוטים, החיידקים מהווים חלק של התופעות הטבעיות בתולדה והם נועדו למלא תפקיד מסוים וחשוב. פעולת החיידקים בטבע זה לפרק כל רקמה מתה ולהחזיר אותה לאדמה וזה נקרא: “מעגל יסודות בטבע”.

גוף האדם מורכב מ- 16 יסודות:

  • 15 מתוכן קשורות ואדמה
  • ורק אחת לאוויר שזהו החמצן

ולכן על מנת להזין את הגוף חשוב לצרוך פירות וירקות המגיעים מן האדמה וכמובן חמצן לנשימה ומי שמפרק את הרקמה המתה אלו החיידקים, החיידקים פונים רק לרקמה פגועה שסיימה את תפקידה.

למשל: ענבים הופכים ליין באמצעות חיידקים, אך ורק אם מרסקים אותם קודם לכן, ענבים שלא נפגעו, לעולם לא יותססו על ידי חיידקים אלא יתייבשו ויהפכו לצימוקים.

כך גם בגוף האדם, החיידקים פועלים באותו אופן, בכל מקום שיש תאים חולים ומתים, החיידקים יפרקו אותם על מנת לסלקם מן הגוף. חיידק שיושב על אצבע של מישהו, אינו יכול לפרק אותה ולהיות ניזון ממנה אך אם ח”ו האצבע תיכרת אז החיידקים יפרקו אותה. בזמן של מחלה או פציעה יש תאים מתים בכמויות יותר גדולות ולכן מתרבים החיידקים.

אם נהרוג את החיידקים אז נעצור את פעולת הריפוי הטבעית של הגוף, כאשר אדם לוקח “אנטיביוטיקה” (= אנטי חיים), הוא לכאורה משתק את הסימפטומים אך הורג את החיידקים.

מחלה זה גורם חיצוני או פנימי, זהו תהליך שקורה לגוף וגורם לשיבוש בתפקוד, מחלה זה לא דבר רע או טוב, זה דבר נכון שקורה לגוף על מנת שהוא יוכל להתרפא ולהתחזק. תהליך הריפוי מתרחש כאשר אותו איבר או רקמה שנפגעו מתחדשים לרקמה חדשה בריאה.

החיידקים משתתפים בכל תופעה של מחלה, מהסיבה שמדובר בתהליך הדורש את הפרשתם של הפסולת שהצטברה והחומרים הרעילים שהגוף מתאמץ להשתחרר מהם, אולם הרפואה המערבית גורסת כי החיידקים הם אלו הגורמים למחלה, משום שהם נמצאים ופעילים בכל תופעות המחלות.

החיידקים אינם סיבת המחלה, אלא עוזרים שנשלחו מטעם הטבע על מנת לסייע לגוף להשתחרר ממחלתו. החיידקים הם “פועלי הניקיון” שהטבע משתמש בהם בכדי להפריש את הפסולת הפנימית שהצטברה בגוף במשך השנים ולכן במצבי חולי, על מנת להגיע לריפוי מהיר ויעיל, אנו מוכרחים להרחיק מן הגוף את הזוהמה הפנימית וחומרי הפסולת ולא לטפל בהשמדת החיידקים. הרפואה המערבית שעסוקה ב”ריפוי” המכוון אך ורק להשמדת החיידקים- אין בה שום תועלת והיא מתעלמת מגורמיה האמיתיים של המחלה.

ישנם מצבים מסוימים בהם מופיעים החיידקים כגורמי המחלה ואנשים “נדבקים” זה מזה אך רק משום שגופם הוכשר לקבלת מחלות אלו באמצעות הרעלים וחומרי הפסולת שהצטברו בו, לכן כל אדם שגופו בריא ונקי מבפנים, הוא חסין מפגיעתם של חיידקים ומחלות מדבקות. החיידקים יכולים לפעול רק לאחר שהם מוצאים קרקע לזה, בלעדי זה אין הם עלולים להזיק.

החיפוש אחר שורש המחלה בחיידקים או טפילים כאלו ואחרים, זוהי הדרך להסיח את הדעת של האדם מסיבת המחלה ומהותה וזוהי דרכה של הרפואה המערבית שמצב בתי החולים בארץ ובעולם יכולים להעיד על התוצאה. מה שהרפואה המערבית קוראת לן “מחלה”, ברפואה הטבעית קוראים לו “ריפוי”, כי כל מחלה היא תגובה נכונה של הגוף לגירוי לא נכון וזהו מצב של הפרשת פסולת שהגוף נחוץ לה, אם נדכא את הפרשת הפסולת על ידי תרופות כאלו ואחרות אז הרעלים ישארו בגוף וזה עלול רק להעצים את מצב החולי.

הגורם היסודי לכל המחלות הינו: גוף מלא בפסולת ובחומרים רעילים, כל מחלה שורשיה ב- 3 גורמים עיקריים: 1. תזונה לקויה 2. טיפול שלא כהלכה בגוף 3. הרגלי חיים המביאים את האדם לדלדול העצבים ולאפיסת כוחות, כגון: דאגות, פחדים, הפרזה בתענוגי העולם הזה, עבודה יתרה, עומס נפשי ועוד…

בגישת הבריאות הטבעית אנחנו פונים לשורש המחלה ועל ידי הקניית הרגלי חיים נכונים והסרת הסיבה ניתן להביא מזור ורפואה לגוף, אולם ברפואה המערבית מטפלים בסימפטומים עצמם ומחפשים אחר סיבות חיצוניות שמתעלמות מהגורם הראשי למחלה ובכך רק מחמירים את מצבו של החולה. האדם הוא יציר הטבע ועליו לחיות בהתאמה לחוקי הטבע, חוקי הטבע הם קבועים ונצחיים ולא ניתנים לשינוי.

 

נהנת מהתכנים?
למדת משהו חדש?

זה הזמן להצטרף למהפכת ה"בריאות הטבעית"
ולהרשם לשנת הלימודים הקרובה של "אילמה"- https://bit.ly/3MYafRk

 

המידע המוצג לעיל הוא מידע כללי בלבד המכיל עצות לשיפור אורח החיים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/ או חוות דעת רפואית.
המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

 

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן