סוד המים: טכניקת ריפוי טבעי שלא הכרתם - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

טיפולי מים בשיטת הרפואה הטבעית

זה פלא שרוב האנשים לא מודעים אליו:

יש טיפול יומיומי, פשוט וטבעי שגורם לגוף להתחדש, מועיל בזרימת דם תקינה, בחיזוק מערכת החיסונית ויתרום לסילוק הפסולת מהגוף. ולא פחות חשוב, גורם לעור שלנו להיות חיוני, גמיש וקורן.

וכל מה שצריך זה ברז אמבטיה וכמה דקות מהיום שלכם.

נא להכיר: טיפולי מים

משקל המים בגוף הוא כ- 70% ממשקל הגוף כולו ומעטים יודעים עד כמה המים משפיעים עלינו לטובה.

השימוש במים ככלי לריפוי טבעי ולשמירה על הבריאות ידוע כבר מימים ימימה. לטיפולי מים יש היסטוריה מדידה ומוכחת של השפעה חיובית על הגוף ועל הנפש.

כשאנחנו מדברים על טיפולי מים, אין הכוונה לאיזו טכניקה מפנקת ונעימה, אלא על שימוש נכון במים בצורה פשוטה וטבעית, בצורה שמסייעת להשיג בריאות וריפוי.

איברי ההורקה

איברי ההורקה הינם: כליות, ריאות, כבד ועור.

המצב של איברי ההורקה של הגוף קובע את קצב הריפוי שלו. מה הכוונה? אם אחד מאיברי ההורקה חלש אז האיברים האחרים יעבדו קשה יותר.

בטיפולי מים אנו עובדים על איבר מסוים, למשל על הריאות או על העור. כל טיפול מים קשור קשר הדוק לכליות, שאחריותן לווסת את משק הנוזלים בגוף האדם.

פינוי פסולת מהגוף

פסולת שנכנסת לגוף, יכולה להיכנס מתזונה לא טובה, מרגשות שלילים ומחשבות שליליות ובכלל מאורח חיים לא בריא.

טיפולי מים מעודדים את העור לפעול. העור הינו איבר ההורקה הגדול ביותר בגוף האדם וכלי הדם שקרובים לעור, פועלים כל הזמן במטרה לשחרר רעלים מן הגוף דרך העור. חומרי הפסולת שנפלטים מהעור הינם: מלחים, מים, חומצה אורית, אוראה ואמוניה. במצב תקין הגוף מסלק דרך העור כמות של כליטר הפרשות ביום. הריפוי הטבעי מתבסס על חידוש רקמות ואם הרעלים לא יפונו מן הגוף אז לא תהיה התחדשות של הרקמות והתאים.

המטרות שלנו בטיפולי מים ככלי טבעי לריפוי הינם:

  1. פתיחת נקבוביות שמסייע לניקוז רעלים במשך כל היום.
  2. עידוד פעולת איברים פנימיים שפעולתם איטית ולגרום להם לזרימת דם מואצת ולניקוז של דלקות.
  3. חיפוי של פצעים, חתכים בעור, כוויות ומוגלה.

מה הגוף צריך על מנת לטפח עור בריא וחיוני?

  1. תזונה בריאה ומזינה שתשפיע חיובית על העור.
  2. עיכול תקין על מנת שהדם יישא חומרי תזונה נאותים.
  3. זרימת דם טובה.
  4. סילוק פסולת מן הגוף.

כאשר משתמשים בטיפולי מים לא רואים תוצאות מידיות אך ההשקעה לטווח הארוך היא כדאית, כי אם יודעים להשתמש במים כראוי אז אין מרפא טובה מזה.

התוצאה היא עור בריא וקורן, גמיש ואלסטי שמתרפא במהירות ובצורה מושלמת מכל פצע או חתך.

אילו טיפולי מים קיימים?

כאשר מחליטים להתחיל עם טיפולי מים ולהנחילם באורח החיים שלנו אז רצוי ליצור מסגרת כללית התואמת את הגיל ואת מבנה הגוף, במקרה של חולי מסוים יש לקבל חוות דעת מקצועית.

טיפולי המים השונים ככלי לריפוי

  1. הברשת העור ומקלחת קרה: בבוקר לאחר הקימה ולפני המקלחת יש לעסות את העור בעזרת מברשת או בעזרת מגבת יבשה ומחוספסת, המים הקרים סוגרים את הנקבוביות כדי לשמור על החום הפנימי של האיברים והקור שבחוץ לא נכנס לתוך הגוף ואין כניסה של רעלים מהשימוש בסבון ובכלל. את העור משפשפים תחילה באיזור הראש ועוברים ליתר חלקי הגוף מלמעלה למטה ותמיד לכיוון הלב, מהראש עוברים לצוואר, שכמות, זרועות, החזה, הטן, הירכיים, השוקיים וכפות הרגליים. לאחר הברשת העור יש לטבול את הגוף במים קרים, מתחילים עם פושרים ואז קרים אך לא קרים מידי. טיפול זה לאורך זמן ובכל יום יגרום לגוף להתחדש, יועיל בזרימת דם תקינה, בחיזוק מערכת החיסונית ויתרום לסילוק הפסולת מהגוף. בטיפולי מים מקובל לכנות מים חמים בשם מים “מתים” בעוד שהמים הקרים מכונים כ”מים חיים”.

* שימוש באמבטיה קרה מומלץ לאנשים חזקים, בריאים וצעירים ולא מתאים לתינוקות.

  1. מקלחות חמות וקרות: מקלחת זו רצויה במיוחד לחיזוק העור ובעיקר לאנשים חלשים. מתחילים בזרם חם על הגב ועוברים לחזה, נשארים תחת הזרם כ-2 דקות ואז עוברים לזרם קר במשך 30 שניות ואז שוב לזרם חם ל- 2 דקות, אפשר לבצע את המקלחת הזו במשך כעשר דקות. תמיד מתחילים את המקלחת בזרם חם ומסיימים בזרם קר. לטיפול זה יש השפעה מיטיבה עם הבריאות בכך שהוא מעורר את זרם הדם ואת הניקוז הורידי והלימפתי וזאת בנוסף לשינויי החום והקור.
  2. אמבט ישיבה קר: טיפול זה יעיל לחלקו התחתון של הגוף. ממלאים את האמבט עד חציו במים קרים ונכנסים לאמבט כך שהמים יגיעו עד גובה הטבור ואת הרגליים מניחים על מגבת מחוץ למים. זמן השהייה באמבט הוא בין 2-3 דקות. אמבט ישיבה קר גורם לאיטיות בפעימות הלב אך לפעימות חזקות ומלאות ובעקבות כך גדל המתח בעורקים וזרימת הדם מתגברת וכך מגיע דם טרי ורענן לחלקי הגוף שהוטבלו במים. אמבט ישיבה קר יעיל בפרט במצבים של כאבי ראש, אגן שקוע, שלשול כרוני או עצירות, בעיות מרה וכבד ועוד…
  3. השפרצות מים: יושבים ישיבת כריעה שפופה בתוך אמבט שמלא ב- 10 ס”מ של מים קרים ומשפריצים מים על הפתחים התחתונים של הגוף, ניתן להשפריץ מים גם על הבטן התחתונה. טיפול זה יעיל במצבים של צניחת איברים, טחורים, עצירות, פרוסטטה ובעיות במעיים.
  4. הליכה במים: רקיעת הרגליים בתוך המים יעיל לזרימת דם תקינה ברגליים ובכל הגוף, לחולשת רגליים, רגליים עייפות ולפטרת ברגליים. אפשר ללכת במים בתוך אמבט, בים או יעיל יותר ללכת על דשא רטוב.

* לא מומלץ לנשים בהריון או במחזור.

עכשיו כשקיבלתם כלים טבעיים ופשוטים לשימוש בטיפולי מים, תוכלו לבחור את הטיפול המתאים לכם ולהתחיל לשלבו באורח החיים שלכם תוך כדי הקשבה לגוף ולתגובה שלו. לאחר תקופת מה תתחילו לראות עד כמה משתלם לשלב את טיפולי המים באורח החיים היומיומי שלכם.
נסו בעצמכם ושתפו אותנו..

 

נהנת מהתכנים?
למדת משהו חדש?

זה הזמן להצטרף למהפכת ה"בריאות הטבעית"
ולהרשם לשנת הלימודים הקרובה של "אילמה"- https://bit.ly/3MYafRk

 

המידע המוצג לעיל הוא מידע כללי בלבד המכיל עצות לשיפור אורח החיים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/ או חוות דעת רפואית.
המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן