מסלול בריאות טבעית - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית
תזונה נכונה במגמת בריאות טבעית של אילמה

הכשרת מדריכי בריאות טבעית ואורח חיים בריא

מסלול ההכשרה היחיד בישראל המלמד את שיטת "הבריאות הטבעית" בשלמותה!
"הבריאות הטבעית" דוגלת בכך שאין צורך לעשות שום פעולה על מנת להבריא, אלא רק לא להפריע לגוף לעשות את עבודתו הנאמנה.

 

כאשר מופיע מצב של חולי, זהו בעצם אות אזהרה שבא לעורר אותנו לשינוי. החולי למעשה מועיל לבריאותנו, שכן הופעתו מסייעת לנו להבחין שהפרנו את חוקי הטבע ושעלינו לתקן את המצב הלקוי ולאפשר לגוף להגיע לריפוי. הוא הזדמנות לחולל שינוי בחיינו ולשוב לדרך הנכונה.

הבריאות היא בהישג ידו של כל אחד, אם רק ידע את חוקי החיים הבסיסיים הפועלים באדם ובטבע ויתחבר לכוח החיים המפעם בכל נברא ונברא, באמצעות סילוק הרעלים שהצטברו בגופו ושמונעים מהשפע ומהחיות לזרום בתוכו.

כדי לעשות זאת, יש להכיר באופן יסודי את הדרך לנקות את הגוף מרעלים ברובד הדם והמערכות הפנימיות על ידי תזונה נכונה, טכניקות ריפוי טבעיות והרגלי חיים מאוזנים ובריאים. כל אלו נלמדים במסגרת תוכנית ההכשרה של אילמה.

שיטת "הבריאות הטבעית" קיימת כבר מאות שנים והתפרסמה בתחילת המאה הקודמת על ידי ד"ר הרברט שלטון, הוגה "שיטת שלטון לריפוי טבעי". תלמידו, יצחק בן אורי ז"ל, שהיה בין מייסדי הרפואה הטבעית בישראל, הביא בשנת 1965 את שיטת הריפוי לישראל.

הרב יובל הכהן אשרוב, מייסד "אילמה", למד את עקרונות השיטה מיצחק בן אורי, פיתח את שיטת "הבריאות הטבעית", בנה את תוכנית הלימודים ב"אילמה" והכשיר צוות מורים מקצועי בעל ניסיון עשיר ונרחב.

 

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן