הרב יובל הכהן אשרוב - אילמה המרכז הגבוה לרפואה טבעית

מייסד ונשיא מכללת אילמה, בוגר ביה”ס New England School of Acupuncture בבוסטון, בעל תואר ראשון בפיזיותרפיה. נבחר לאחד מעשרת המטפלים הטובים בישראל. אחד המורים המוכרים והמבוקשים בעולם לקבלה ופנימיות התורה. מנהל את עמותת “בסוד הדברים” להפצת חכמת הקבלה ומנהל את “קליניקת אילה” לייעוץ בבריאות טבעית. מפתח שיטת “עין הבדולח” ושיטת “בריאות טבעית” לרפואת הגוף והנפש בדרך היהדות.

לאחר ניסיון של עשרות שנים בייעוץ לחולים ובהוראה בתחומי הרפואה המשלימה הגיע למסקנה שהריפוי הטבעי הוא השיטה היעילה ביותר להבראה ומניעת מחלות. מתודת רפואת הגוף והנפש הנלמדת במכללת אלימה הינה פרי פיתוח של הרב יובל הכהן אשרוב המשלבת ידע נצבר של עשרות שנים משיטת “ההיגיינה הטבעית” של שלטון ובן אורי ומחקרים מדעיים, בשילוב מרתק וייחודי עם חכמת הקבלה והחסידות.

 

דברי פתיחה מפי הרב יובל הכהן אשרוב לסטודנטים של אילמה :

“אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה בתחום הרפואה. מניסיון קליני של למעלה מ- 30 שנה, גלינו שלקיחת אחריות ושינוי הרגלי חיים מאפשרים לכח הריפוי הטבעי להתגלות ולהביא מזור למחלות שלרפואה הקונבנציונלית אין מענה עבורם וליתר דיוק מנציחות את המחלה ע”י תרופות ותוספים חיצונים המחלישים את המערכת הטבעית של האדם השואפת לבריאות באופן טבעי. למעשה אנו מדברים על שינוי כל הגישה שלנו למושגים: רפואה וחולי, שבבסיס השיטות שאנו מלמדים ‘אין מחלות’ – מחלה זו תגובה טבעית לגירוי שלילי. הבנת הסיבות לחולי ושינוי הרגלי חיים בהתאמה אישית לכל אדם הם בשורה אמיתית שמכה גלים בכל העולם.

בכדי לחולל את המהפכה צריך להכשיר שליחים שיפיצו את בשורת הרפואה הטבעית לגוף ולנפש בדרך היהדות בכל מקום בו הם נמצאים.

תכנית הלימודים של אילמה משלבת ידע מעמיק על רפואה טבעית ומערבית המגובה במחקרים מדעים עדכניים ומשלבת בתוכה לימוד עקרונות הרפואה היהודית מהרמב”ם ועד כתבי קבלה מגדולי ישראל.

שילוב ייחודי זה מקנה לתלמידים הבנה מקיפה ומכשיר אותם להיות יועצים טובים יותר, מנחים שמתייחסים לבעיות הפיזיות והרגשיות של האדם כמכלול שלם. המטרה היא להכשיר מנחים ויועצים בעלי ידע וכלים להובלת תהליכי ריפוי ושינוי על בסיס שיטת ה’בריאות הטבעית’ לגוף ושיטת ‘עין הבדולח’ לניקוי הנפש.

בפתחה של שנת הלימודים , אני מאחל לכל הסטודנטים של אילמה שנת לימודים פוריה ומוצלחת, הנאה מחוויית הלימוד והצלחה ביישומו. אני מקווה שהלימודים יהוו מסלול הגשמה מקצועית, להתפתחות אישית ולצמיחה רוחנית, לכל אחד ואחת מכם”.

הרב יובל הכהן אשרוב

בקרו באתרינו בעזרת דפדפן מודרני

דילוג לתוכן